کنتور فرعی برق

تصویر کنتور فرعی برق
فهرست مطالب

به طور معمول در همه مکان‌ها از برق استفاده می‌شود و در این موقعیت باید از تجهیزات الکتریکی استفاده شود تا بتوان از جریان این ولتاژها به خانه و یا هر مکان دیگری استفاده کرد. استفاده از انواع کنتور فرعی برق مانند کنتور فرعی برق مکانیکی، صنعتی، سه فاز وتک فاز در هر سیستم الکتریکی از الزامات است که این محصولات بر اساس کاربرد و محل استفاده با یکدیگر متفاوت هستند؛ فراموش نکنید که برای محافظت از این ابزار از محافظ برق استفاده کنید. این محصول و دیگر محصولات مانند کنترل فاز، چراغ سیگنال، حفاظت موتور و… در JBH به صورت انحصاری تولید و عرضه بازار می‌شوند. این برند برای جلب رضایت بیشتر تمامی تجهیزات برقی خود را با 3 سال گارانتی تعویض بی قید و شرط ارائه می‌دهد.

ترموستات ماکرو JBH

انواع ترموستات دیجیتال با 3 سال گارانتی بی قید و شرط

کنتور فرعی برق چیست؟

کنتور فرعی برق در تمام سیستم‌های برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد که به منظور محاسبه میزان مصرف انرژی است. این ابزار بر اساس کیلو وات بر ساعت سنجیده می‌شود، همچنین نوع این ابزار در هر محلی براساس کاربردی که دارد انتخاب می‌شود و جالب است بدانید که نوع محاسبه هر کدام از آن‌ها بایکدیگر متفاوت است. این ابزار در کنار کنتور اصلی قرار می‌گیرد؛ به طور مثال اگر دو واحد مسکونی از یک کنتور استفاده می‌کنند می‌توانند با خرید کنتور فرعی میزان مصرف واحدهای مسکونی را به صورت مجزا محاسبه کنند. توجه داشته باشید که برای حفاظت از این ابزار از محافظ کنتور در جعبه فیوز و مکانی که این ابزار نصب شده‌اند استفاده کنید. 

تصویر خرید کنتور فرعی برق

JBH، محصولی بهتر با عملکرد مشابه کنتور فرعی برق به شما پیشنهاد می‌دهد

 JBH یکی از معتبرترین مراجع تولید و عرضه تجهیزات برقی است که چندین نمایندگی در سطح کشور دارد و در طی سال‌ها فعالیت خود توانسته است محصولاتی با کیفیت و چند جانبه به صورت انحصاری تولید و عرضه بازار کند. از آنجا که jbh تلاش دارد بهترین راه حل را برای مشکلات در این حوزه ارائه دهد محصولاتی را تولید می‌کند که عملکرد چند جانبه دارند و همزمان می‌توانند چندین کار را با کیفیت بهتر انجام دهند؛ یکی از این محصولات پاورمتر تک‌فاز است. ما این محصول را برای متقاضیانی که قصد دارند کنتور فرعی برق خریداری کنند، به عنوان یک جایگزین بهتر پیشنهاد می‌کنیم. پاورمتر تک فاز JBH، ولتاژ (v)، جریان (A)، توان لحظه‌ای (kw)، انرژی مصرفی (kwh)، فرکانس (Hz) و کسینوس فی را با دقت بالا نمایش می‌دهد و نسبت به کنتور فرعی برق انتخاب سودمندتری است. برای خرید هر کدام از محصولات تولیدی jbh می‌توانید به نمایندگی‌های رسمی این مجموعه مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با گارانتی تعویض 3 ساله بی قید و شرط تهیه کنید. 

 

نحوه کار کنتور فرعی برق به چه صورت است؟

همانطور که گفته شد کنتور فرعی برق وسیله‌ای است که مقدار انرژی الکتریکی که یک ساختمان و یا یک واحد مصرف می‌کند را محاسبه می‌کند. نحوه کار کنتور فرعی برق به این صورت است که با عبور جریان الکتریکی از طریق سیم‌هایی که داخل کنتور وجود دارد یک میدان مغناطیسی ایجاد می‌کند.  

شدت این میدان به مقدار مصرف انرژی بستگی دارد که دقیقا بر همین اساس میزان مصرف محاسبه می‌شود. این اطلاعات و مقدار مصرف، جامع و تفکیک شده است. توجه داشته باشید برای استفاده از این کنتور فرعی نیازی به مجوز نیست و قبضی برای این کنتور صادر نمی‌شود. برای نصب کنتور فرعی برق حتما از افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند کمک بگیرید تا بتوانند به درستی نصب آن را انجام دهند و محاسبه میزان انرژی دچار مشکل نشود. توجه داشته باشید که برای محافظت از آسیب‌های احتمالی در برابر نوسانات ناگهانی برق که موجب آسیب به کنتور نشود از محافظ برق مناسب مانند محافظ ولتاژ تک فاز یا محافظ ولتاژ جریان تک فاز و سه فاز باید استفاده کرد.

تصویر نصب کنتور فرعی برق

انواع کنتور فرعی برق

همانطور که گفته شد این ابزار در کنار کنتور اصلی به منظور محاسبه میزان مصرف انرژی استفاده می‌شود. در نظر داشته باشید که کنتور فرعی برق انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها در مکان‌های مختلف کاربرد دارد. در ادامه به انواع آن اشاره می‌کنیم.

  • کنتور فرعی برق مکانیکی
  • کنتور فرعی برق صنعتی
  • کنتور فرعی برق خانگی
  • کنتور فرعی برق دیجیتال 

 

قیمت و خرید کنتور فرعی برق

برای خرید کنتور فرعی برق باید توجه داشته باشید از فروشگاه معتبری خرید کنید که خدمات پس از فروش داشته باشند تا در صورت ایجاد مشکل و بروز آسیب از این ابزار پشتیبانی کند. از طرفی توجه به کیفیت این ابزار بسیار اهمیت دارد؛ به این دلیل که استفاده از آن برای محاسبه میزان برق مصرفی صورت می‌گیرد و اگر این ابزار از کیفیت پایینی برخوردار باشد در مدت زمان کوتاهی ممکن است دچار آسیب شود. هرچند که کیفیت بر قیمت کنتور فرعی برق تاثیر بسزایی دارد. JBH تولید کنند معتبری است که  تمامی محصولات الکتریکی را به صورت انحصاری با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تولید می‌کند که شما برای خرید کنتور فرعی برق می‌توانید به نمایندگی‌های معتبر JBH مراجعه کنید. JBH این محصول را با 3 سال گارانتی و تعویض بی قید و شرط ارائه می‌دهد.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

technical support
Scroll to Top